zaterdag 5 februari 2011

Uitwedstrijd tegen Almere MD5

Afgelopen zaterdag moesten we tegen Almere spelen. Al van het begin af aan dacht ik: wow! Wat zijn die groot! En op de manier hoe ze speelden waren ze ook groot. Er zijn namelijk een paar van ons onderuit gehaald maar gelukkig niet heel erg of zo maar aan het einde van de wedstrijd kwam er een bal op Julia’s been en dat deed helaas wel pijn als ik zo door ga is de hele wedstrijd een beetje door de war dus ik zal beginnen bij het begin.

In het begin van de wedstrijd had Coraline nog gezegd: het thema van vandaag is: IK BEN BOOS!! Helaas was niet iedereen dat dus al in het begin toen Almere mocht uitnemen ging het een beetje mis.... gelukkig had de achter hoede de bal tegen gehouden en naar Sophie gespeeld die hem naar Kristie speelde Kristie probeerde de bal naar mij te spelen maar helaas ging ie te zacht meteen dacht ik: stom water veld maar dat was niet helemaal de oorzaak want de verdediging van Almere stond er voor zij zetten meteen een actie in maar dat vond Isabel niet goed! Zij pakte de bal af en speelde hem naar Roos die een mooie pass naar mij in zette helaas waren er iets te veel verdedigers voor me dus was de actie mislukt. Jammer! Daardoor ging Almere snel naar voren en maakten een tegen goal toen stonden we 1-0 achter. Dat was eigenlijk best goed want daardoor werden een paar kinderen boos. Toen vervolgde de wedstrijd weer helaas was de achter hoede nog niet boos genoeg want vlak daarna werd er weer een tegen goal gemaakt L. Daarna werd ik gewisseld in de duckout en ik weet niet of ik niet genoeg had op gelet maar een paar van Almere zeiden dat het alweer 3-0 voor hun stond ineens! Tussen door werden nog een paar mooie acties gemaakt vooral van links alleen waren die helaas net mis of tegengehouden. Toen ik weer de duckout uit kwam begon ik een beetje boos te worden want alweer was de bal vlakbij Pien! Maar een paar seconde later kwam Isabel met de bal uit de cirkel rennen ik dacht YES!! Daar is kans! En ja hoor Dilara maakte plaats vrij en zo kon Isabel de bal naar mij spelen ik rende met de bal naar voren zo hard als ik kon maar er zat iemand van Almere achter me dus besloot ik te slaan op goal MIS! Te zacht! Ik dacht chips m’n eerste kans voor een goal en hij is gelijk weer mis maar.. ik gaf niet op de bal ging net niet over de achterlijn maar de keeper dacht van wel dus schoot ik de bal tussen de keepers benen en paal in GOAL! GOAL! GOAL! GOAL! GOAL! De eerste die ik gemaakt had sinds iets van anderhalf jaar! Toen waren de meeste (ik ook hoor) niet boos meer maar trots waardoor almere nog een goal maakte chips!!! Even later in de duckout zag ik dat we weer een straf corner tegen kregen maar Almere speelde de bal hoog op de been van Julia! Toen lag ze op de grond... CHIPS!!!! Dacht ik meteen rende ik naar haar toe. Ze had iets aan haar been ik hoorde van mn moeder dat ik even in de plaats van julia moest spelen. Tjongejonge wat was ik toen boos en nog bozer omdat we nog een strafcorner tegen kregen terwijl de bal hoog was!! Belachelijk! Vlak daarna was het eind signaal iedreen ging gauw naar binnen om Julia op te zoeken. Toen hoorden we van een mevrouw dat ze naar het ziekenhuis moest! Toen moest iedereen weer naar huis. Terug op de verzamel plaats kwam Julia algauw het ging oke ze had gelukkig niet d’r been gebroken en kon mee naar het CD feest. Gelukkig maar! J Die avond was het hartstikke leuk! De ouder van de C en de D hadden het leuk georganiseerd. Ik weet niet tegen wie volgende week moeten maar ik hoop dat we gaan winnen hier onder zet ik wat ik vind van wat het team gedaan heeft in ieder geval: iedereen heeft zijn best gedaan

Sophie: mooie acties! Goed gedaan in het midden!

Kristie: jammer dat een paar acties niet lukten maar je word steeds beter! Ga zo door!

Dilara: goed gespeeld!! dankjewel dat je plek had gemaakt voor die bal van Isabel naar mij!

Roos: super! Mooie acties je hebt jezelf goed boos gehouden! Goed zo

Isabel: ook super mooi! Die pass van jou naar mij! Dankjewel!

Brechtje: Pijn aan je schouder? Ik kon het bijna niet zien je hebt super gespeeld hoor!

Ellis: je wordt steeds beter in achter ga zo door!!

Julia: ik hoop dat het al wat beter gaat met je been ! ik weet dat je gewoon helemaal geen zin had in de wedstrijd maar zonder jou hadden we het echt niet gekund!

Joyce: mooie verdedigingen zo waren we wel een stuk verder gekomen.

Pien: mooie reddingen! Het is niet erg om maar een paar ballen te missen!

Susan: wat kan jij goed verdedigen! Jou zullen we nog lang nodig hebben!

Jeske: in deze wedstrijd zagen we dat je ook goed in midmid bent! Ga zo door

Marieke: gelukkig ben jij niet bang om verdediger te zijn! Dat is goed!

Ik hoop dat jullie volgende week net zo goed of iets beter spelen. Ondanks Almere hebben jullie wel je best gedaan

Groetjes, TessaJ






de meer dan verdiende eretreffer door Tessa
(zij scoort met plus)




Helaas niet scherp maar deze redding van Pien ging ook zo snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten